Cytus Wiki
Advertisement
OSLOGO
INITIATING CONNECTION TO OS SPACE...
This page contains one or more OS logs: Consequently, this page contains spoilers.
This content is not licensed under the CC BY-SA. All rights to the following belong to Rayark.

 

Audio_ArcETC_695_11_20 08:03:15

[Edwards]

Everyone here is one of a kind, you guys are all elites. Starting from today you'll all be the new blood of the A.R.C. exploration training camp. On behalf of your training instructor, I'm looking forward to seeing you all pass the tests, officially join the unit, and excavate glory for all of mankind. If you guys are lucky enough, we'll meet again... Dismissed.
[»»»Fast Forward»»»]

Sagar

... Crap, where is this place? Where's HQ......? Zone C-2? How did I get here?

 ????

You lost, Bambi?
[Fists]

Sagar

......!?
[Footsteps]

Alex

Not bad, reactions even faster than before.

Sagar

You're... that guy...? Why...

Alex

Alex, Jackal, even forgot my name... Let me tell you, I joined the exploration camp one year earlier than you. According to the tradition here, you gotta call me Officer.

Sagar

... You... What are you doing here? Don't tell me you are interested in exploration?

Alex

Huh? Of course not. I'm out for you!

Sagar

... Me?

Alex

Well, it's not exactly like that. Let me put it this way, I've been after you this whole time. But you were right, I can't defeat any of those motherF***ing training officers! Haha, but I have to admit that this is an interesting place.

Sagar

... This is not a place for you to fight.

Alex

Whatever. Didn't expect you'd sign up this year, I thought I'd meet you sooner.

Sagar

I am as poor as dirt, alright?

Alex

Yeah, you didn't take that prize money... How can a poor wretch like you get in?

Sagar

I... I saved up money working part-time.

Alex

... Heh. P-POOWAHAHAHAHA!

Sagar

... What the F*** are you laughing about?

Alex

Hahaha, a few days ago I laughed even harder when I saw your enlistment score... the score you got on the written test was worse than mine? You are hilarious!? Haha...

Sagar

Cut the crap! At least I got full mark on my physical ability.
[Footsteps]

Alex

Anyone can get full mark on those kinds of tests... Eh, where are you going? Do you even know where to go?

Sagar

......

Alex

Just 'cuz you provided me with some entertainment, I'll help you out. Go straight and take two rights to an elevator. You can get back to the dorm from there.

Sagar

... For real? Don't play me.
[Footsteps]

Alex

What? Look ahead when you are walking.

Sagar

How do I know you're not creeping up from behind?

Alex

Sounds fun... But no, I was just saying what's up. After you survive the training without breaking any arms or legs, we'll slug it out.

Sagar

I already beat your ass.

Alex

Hehe, don't underestimate the training here, I am different from the past. Your fist ain't gonna touch me now.

Sagar

... That's really not my goal here-- In any case, I won't be defeated. Doesn't matter if it's training or you, Officer.

Alex

Hehehe, Really looking forward to it... Bambi.
[Footsteps]

Edwards

 ... Captain Raymond, that's Luka's son?
[Signal Lost]


Advertisement