Cytus Wiki
Advertisement
OSLOGO
INITIATING CONNECTION TO OS SPACE...
This page contains one or more OS logs: Consequently, this page contains spoilers.
This content is not licensed under the CC BY-SA. All rights to the following belong to Rayark.


Audio_StudioB_694_10_18 16:34:21
[Pouring Rain]

KAI

Wah, it’s freaking pouring outside!?

Joe

Damnit, what the hell! Doesn’t the Admin Bureau control the weather? Is this a malfunction?

Xenon

No. They made an announcement yesterday saying that because the plants in the city weren’t too healthy, they are going to extend this month’s rainy period. Sun and wind’ll be adjusted as well.

KAI

Lemme check… Ah yeah. Definitely a nerd.

Cherry

Wait a sec! Why are you the only one with an umbrella!?

Xenon

… You guys don’t watch the news?

Joe

that’s not important! What’s my baby Founder gonna do!? KAI give my bass your hat!

KAI

Nah, dummy. Big Sis, didn’t you say you had to do something with your family?

Cherry

Yeah… Shit. Don’t know if my dad even has time to pick me up…

Xenon

… I can give you a ride.

Cherry

No, it’s okay. It’s raining too hard. If your guitar gets filled with as much water as is in Joes brain, what’re you gonna do?

Joe

BIG SIS!?

Xenon

It’s alright I live close to heat. I’ll put my guitar at home, then take you.

Cherry

Haha… Thanks Simon! KAI, King of Germs ,see ya!

KAI

Kay. Bye.
[Hurried Footsteps]

Cherry

Com’ on Simon! Run! Loser’s gotta get a strawberry cake from Girrafe House!

Xenon

… Wouldn’t be happy even in I won. Hey, watch out. It’s slippery.
[Hurried Footsteps]

Joe

… KAI…

KAI

… I’m listening.

Joe

Those two… Are they….

KAI

You’re joking, right? Did you see the way she looks at him?

Joe

Yeah, I saw it. That’s why I asked. Who woulda thought? When did Simon make a move…

KAI

Big Sis’s Birthday? After that, they’ve been talking like freakin’ lovebirds. Looking at each other while performing and stuff.

Joe

… Oh yeah? Didn’t even notice…
[Pouring Rain]

Joe

… KAI…

KAI

…I’m listening.

Joe

Did I ever tell you about how Pops was in a band?

KAI

Uncle Saxon? Don’t think so. Let’s hear it.

Joe

Well, when he was in a band, him and the lead singer had a thing for each other. Went out on a few dates, had a good vibe.

KAI

Hay.

Joe

Then… She started liking the guitarist.

KAI

… And then?

Joe

You really wanna know?

KAI

Forget it… I can guess what happened.
[Pouring Rain]

Joe

… KAI…

KAI

… You’re so annoying dude.

Joe

Nah, nah. Are you gonna….

KAI

*sigh*….You member Ruby?

Joe

…? Why you bringing her up?

KAI

When she tried out for the band, she told me that if two players of different styles wanted to find a lead singer there had to be one very important condition.

Joe

Condition…?

KAI

“You’ve gotta work hard… For her.” That way, we’d be able to vibe together. At the time, I didn’t really get what she meant. But now… I think I’m starting to understand.

Joe

Simon hasn’t said it, but I’ll bet he thinks the same. If that’s the case and they’re perfect for each other, what’s there to worry about?

Joe

… W-Who’s worried? Just didn’t think that frisky nerd would make a move so fast… Shocked, that’s all! Hahahaha!

KAI

*snickers* …Sneaky little bastard. Rains about to stop, let’s go.

Joe

Right on!
[Signal Lost]



Advertisement